Turistrådet online: Så påverkar du kunden redan tidigt i kundresan
Hur väcker du intresse och skapar förtroende för ditt boende, din restaurang, din tjänst eller produkterna i din butik innan kunden ens överväger ett köp? Forskning visar att det vi möter innan ett beslut påverkar vårt sätt att tänka och de val vi gör. Med hjälp av strategisk för-påverkan kan du inspirera och guida besökare redan i de första stegen av deras kundresa.
I denna upplaga av Turistrådet Online får du praktiska verktyg och insikter om hur du kan skapa engagemang, stärka kundrelationer och driva försäljning.
Programmet gästas av Riki Dackén, försäljningsexpert och föreläsare vid IHM Business School, som pratar om konsten att förbereda kunden med subtil påverkan och vikten av att skapa intresse och bygga varaktiga intryck redan tidigt i kundresan. I programmet medverkar även Agnetha Björnsdotter Berglund från Kullans Lycka, Camilla Danielsson från Känn Trädgården och Nils Torring från Radisson Blu Scandinavia som delar exempel från sina verksamheter.
Programledare: Linda Sturk
Webinariet ges digitalt och är kostnadsfritt, och riktar sig till dig som är verksam inom besöksnäringen.
Välkommen till 90 minuter livesändning med Turistrådet Västsverige!